Over de organisatie
Een enthousiast, dynamisch team waar de 9-tot-5 mentaliteit niet bestaat. Feedback geven en ontvangen is hier heel gewoon. Een goede werksfeer en collegialiteit staat hier hoog in het vaandel. Dat is werken voor in Klant Contact Centrum (team KVB) voor de Gemeente Emmen.
Beschrijving van de functie
Als callcenter medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor inwoners en bedrijven. Je garandeert de telefonische bereikbaarheid van de Gemeente en je beantwoord vragen, het oplossen van problemen en klachten. Tevens verstrek je informatie over gemeentelijke producten, en zorgt voor een snelle, vriendelijke en correcte afhandeling. De werkzaamheden voer je uit in het Gemeentehuis.
Wat wij bieden
- Een leuke functie bij de gemeente met maatschappelijk belang.
- Flexibele werktijden binnen een enthousiast en collegiaal team.
- Een dynamische werkplek waar geen dag hetzelfde is.
- Een beloning conform CAO Gemeenten, salarisschaal 8.
- Een eindejaarsuitkering van 7,55% direct bij het loon uitgekeerd.
- Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in klantcontact.
Wat breng je mee
- Je hebt HBO werk- en denkniveau
- Je bent digitaal vaardig en kunt snel schakelen tussen systemen
- Je bent sociaal, stressbestendig en klantgericht
- Je kunt goed multitasken en denkt oplossingsgericht
- Je bent flexibel inzetbaar volgens een rooster (2 weken vooruit bekend)
- Je kunt snel typen in correct Nederlands (minimaal 250 aanslagen per minuut)